Երևանի ՙԶվարթնոց՚ միջազգային օդանավակայանը, որը հանդիսանում է դեպի Հայաստանի Հանրապետություն օդային գլխավոր դարպասը, սկսել է գործել դեռևս 1961 թվականից: ՙԶվարթնոց՚ միջազգային օդանավակայանը սպասարկում էր միայն նախկին Խորհրդային Միության տարածքում չվերթներ իրականացնող ինքնաթիռներին:
1985թ. ICAO-ի կողմից օդանավակայանին շնորհվել է երկրորդ կարգ: Համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կառավարության և արգենտինյան "Corporacion America” ընկերության միջև կնքված Կոնցեսիոն պայամանգրի` ՙԶվարթնոց՚ միջազգային օդանավակայանը 2002թ. հունիս ամսից 30 տարի ժամկետով կոնցեսիոն կառավարման է հանձնվել ՙԱրմենիա՚ միջազգային օդանավակայաններ՚ ՓԲԸ-ին:
Այս ընթացքում իրավիճակի բարելավման ուղղությամբ ծավալունաշխատանքներ են իրականացվել:
Օդանավակայանը միջազգային չափանիշներինհամապատասխանեցնելու համար ամբողջությամբ վերանորոգվել էՕդանավակայանի թռիչքուղին, տեղադրվել են անվտանգության,տեղեկատվական և հաշվառման համակարգեր, կառուցվել է ՈւղևորայինՆոր Համալիր: Նոր 52.000 քմ համալիրում կրկնապատկվել են ուղևորներիհաշվառման սեղանները, զննման կետերը: Կառուցվել է նոր ստորգետնյաավտոկայանատեղի: Ուղևորային Նոր Համալիրը շահագործման հանձնվեց2011թ. աշնանը:
2007թ. ՀՀ կառավարության որոշմամբ Գյումրու ՙՇիրակ՚ Օդանավակայան”ՓԲԸ-ն լուծարվեց և կոնցեսիոն պայմանարով հանձնվեց ՙԱրմենիա՚Միջազգային Օդանավակայաններ՚ ՓԲԸ-ին:
Թռիչքադաշտում տեղակայված նավիգացիոն համակարգը վայրէջքներիհամար ապահովում է 30x350մ օդերևութաբանական նվազագույն սահման,որը համապատասխանում է ICAO երկրորդ կարգին:
Նոր ՙԶվարթնոց՚ Միջազգային Օդանավակայանը ապահով, մրցունակ ևգործող օդանավակայան է, որով կարող է հպարտանալ ողջ աշխարհիհայությունը: